Same same but different

Tja, det var ett tag sen. Vet inte exakt varför jag valde att skriva exakt nu eftersom bloggtorkan kommer fortsätta på obestämd tid även efter detta inlägg.

Varför jag har slutat blogga undrar du kanske? Jadu, det är komplicerat. Det är mycket som händer i livet, mycket som förändrats. Jag är inte ens nästan samma person idag som för bara ett halvår sedan. Min syn på livet har förändrats och därmed har mina sätt att uttrycka mig och leva mitt liv förändrats. Wow va djupt det lät... Nämen just nu känner jag att jag inte behöver bloggen för att uttrycka mig och dela med mig av mig själv och min vardag. Detta är svårt att förklara så ha överseende!

Just nu så bor jag iallafall med Alexander på 20kvm i Umeå and lovin' every second of it. Pendlar 14mil om dagen för att ta mig till och från min praktikplats i Bjurholm, som jag är sjukt nöjd med. Åker till Skeå ca 1 gång i månaden till familjen och till min älskade lurviga vän som jag saknar så det värker i ♡.

Egentligen har jag ju massor att dela med mig av! Har ju tex bara visat er litegrann av resan till London, plus att jag efter det både varit till Spanien och Italien... Så mycket har hänt på dessa 5 bloggtork-månader, menmen som läget är nu har jag varken tid eller lust att skriva om varken det ena eller det andra. Vem vet, jag kanske börjar blogga nästa vecka eller så dröjer det flera år, jag vet inte!

Tills nästa gång vi hörs, var rädda om varandra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0