Stressigt värre

Nu återstår det lite städning, packning och sminkning. Sen bär det av till Umeå oc brännbollsyran!!!

Igår köpte jag ny foundation. Ordentliga kontraster haha! Är man verkligen så där vit på vintern??? Tragiskt


Jag brukar inte klaga övet värme...

...men nu gör jag det! Jag sprang alltså just intervaller broarna runt. Det är 24 plusgrader i skuggan. Det fanns ingen skugga längs hela sträckan. Behöver jag tillägga att det är det värsta jag gjort när det kommer till träning? Nu är jag sjukt slut, sjukt svettig och sjukt taggad på en KALL dusch.


Den bjuder jag på hehe

Sommar-balkong

I helgen har jag fixat till min balkong. Cementgolvet såg förjävligt ut så jag fixade en mörkgrå "konstgräsmatta". Bordet och stolarna har jag fått av min mor. Finfint, här ska jag avnjuta många frukostar i sommar tillsammans med min favoritkisse :-)



Inget kan stoppa mig nu

För er som är intresserade kan jag berätta att jag har gått ner 9kg på drygt tre månader och dessutom byggt en hel del muskler som grädde på moset. Fyfan va bra jag är alltså!! Jag är långt ifrån i mål, men i mål ska jag. Det enda "negativa" är att jag snart måste investera i nya underkläder och byxor, men det gör jag med glädje ;-D

Idag matchade jag helt omedvetet mitt nagellack med min träningströja hehe

Morsdag

Dagen till ära vill jag säga att jag älskar min mamma till månen och tillbaka. Hon är världens bästa <3

Uppvaktade henne med att dra upp på folkparken och se Magnus Betnér. Han är ju guden! Sen blev det en sväng förbi min goa mormor och ikvälk vankas det jordgubbstårta OM mamma får tag på gubbar!



Love you always

Blond brun & fräknig

Jag kan inte säga nog många gånger hur mycket jag avgudar sommaren!! Mitt hår har blivit alldeles blont i topparna, huden har ändrat färg och de en miljon fräknar jag får varje år är på sin plats. Utöver det så börjar skolan sjunga sin sista refräng för denna termin. Det ska bli så skönt att lämna plugget i några månader. Dessutom går träningen galant och resultaten börjar synas allt mer. Häärliga tider!!



Ikväll tar jag det lugnt tillsammans med vanilj-kvarg, hallon och några avsnitt av Skilda Världar. Hejhopp!

Världens finaste Santos

Vila i frid <3



onsdagsshopping




Kvällsdusch




God natt

Klockan är mycket och jag kan vandra hemåt i shorts utan att frysa. Underbart.




Samsung Galaxy S4

ÄNTLIGEN har jag fått byta ut min vattenskadade iPhone (som gjort mig vansinnig senaste tiden) mot en torr Samsung. Gött!! Jag är väldigt nöjd med den och speciellt över den härliga bilden från Thailand som passar perfekt som bakgrund. Min lilla bebis hihihi (a)




Sommarkläder

Idag blev det en liten sista-minuten-shopping inför den kommande värmen i helgen. Blev ett par vita virkade shorts, ett par beiga shorts och en korallfärgad "linneskjorta". Supernöjd och redo för solen :-)


16 maj 2013

Jag kan inte beskriva hur glad jag är över att sommaren är här!! Har vistats ute i solen två dagar nu och nyansen på huden ändrar färg fortare än någonsin. Det verkar sitta kvar en hel del pigment sen förra årets resande, det tackar vi för! På lördag ska det tydligen bli upp emot +25 = stek hela dagen lång. I den här farten lär man ju vara riktigt brun innan sommaren drar igång på riktigt :-D

Så här nice ska jag ha det på lördag, fast som brunett och inte blondin hehe.


15 maj 2013

Det är så sjukt mycket i skolan nu.. Jag längtar så till 6e juni. Första dagen av ledighet!! Det är helt ofattbart att det snart är juni?! Jag känner på mig att det kommer bli en kunglig sommar, bara solen är med oss detta år ;-)

Igår blev det gomiddag på O'learys med Niklas som just kommit hem från Thailand. Det är så roligt att lyssna på roliga historier från utlandet!! Berättelserna fortsatte idag på Wayne's och nere vid älven. Strålande väder, fortsätt så tack!


Så ska min sommar se ut


Glassig dag

Dåligt med sömn. Fatta ingenting av dagens plugg. Äta på kungsgrillen. Glassa i solen i dubbel bemärkelse. Bevittna storbråk nere vid älven. Grilla till middag. Sova.

Så ser denna onsdag ut! Gott med mjukglass :-)


Hard work pays off

Vilken skit dag. Jävla nackspärr. Jävla huvudvärk. Jag har inte fått ett skit gjort i plugget idag. Skoj.

Aja det blev bättre fram mot kvällen och jag drog och tränade. Så sjukt kul att resultaten fortsätter visa sig. Jag har snart nått mitt första viktmål!


Sunny monday

Efter en bra helg i Umeå är det nu en ny vecka. Jag har nackspärr och det är verkligen inte skoj. Ingen skola och ingen träning idag pga det.. Men som tur är har vi haft första riktiga sommarvädret här i Ske-å idag!! Ojjj vilken humör-boost det var! Om exakt en månad är det första dagen på sommar"lovet" för mig. Jag längtar ända ut i tårna :-)


Valborg

Igår var det fest på getberget! Det blev god middag, ölspel, lekar, massa snack, skratt och "korvgrillning" i stekpannan. Jag har sagt det förut och jag säger det igen; hemmafest äger krogen!! Tack alla fina för en grymt bra kväll :-)

Ännu en gång tog jag extremt lite bilder.. Det får bli skärpning med det inför sommaren!! Går tydligen inte ens ladda upp nå många bilder med den här skräp-appen...


RSS 2.0