Nya tider - Nytt hår

Det är mycket nytt som sker just nu, bland annat har jag ändrat jårfärg i veckan. Helnöjd :-D


Upd

Ojo vilken bloggtorka! Det händer tusen och åter tusen saker i mitt liv just nu så jag har bara inte tid. Tills idag är det nog 3 veckor sedan jag satt framför en dator. Skönt. Det blir skola för mig till hösten, för er som inte visste! Socionomprogrammet here I come! Jakten på egen lägga och böcker är konstant just nu och på onsdag börjar nollningen. Spännande!!
 
Cypern i juni med mamma. Varmt var det. Brun var man. Tillbaka vill jag.

Regn&rusk

Sommaren fortsätter leverera dåligt väder och nätterna har återgått till att vara mörka igen. Inte okej. Jag har jobbat ihop 168h i juli. Löning komsikomsi! Kommande vecka händer det en hel del. Högskolebesked, jobbfest, första isträningen, 20årsfest. Kommer bli kanon! Idag fick jag blommor levererade till ytterdörren. Gulligt 💐🌸


RSS 2.0