Glasögonorm

Igår kom mina brillor som jag ska ha typ jämt. Supernöjd är jag :-)


I väntan på period tre


Sep. 24, 2012

Allt plugg faller på plats och första tentan närmar sig. Om en vecka är lägenheten min och om två åker jag och min fina till IKEA för storshopping. Så ser livet ut just nu. Kanoners helt enkelt!

Lite fina blommor jag fick igår :-)


Släktkalas

Gott fika, trevligt folk, fina presenter och Alexander agerade lekfarbror för de små. Bra dag :-)


I'm so glad that i've got you

Efter en dag med massa plugg började kreativiteten flöda i skallen. Resultatet visar jag den dagen jag flyttat in i min lägenhet. Wiehoo inte länge kvar!! Sen var jag bara tvungen att lägga upp en bild på min fina som har varit så hjälpsam med allt plugg. Puss.


Fy för tråkiga böcker

Att ligga efter i skolan är inte roligt. I veckan bör man ha avverkat böcker och föreläsningar till tema 2 och det är det jag just ska börja med. Så flera hundra sidor läsning plus några riktigt dryga föreläsningar via internet blir det att ta sig igenom i veckan. Tema 2-3 hör kommer jag! Suck...


Beslutsångest

En dag som denna är det bra man har några godisar kvar från helgen. Frågan är bara vilken man ska äta först när alla tre är väldigt goda..

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3462135/images/2012/pic_50587106ddf2b37cd9000324.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3462135/images/2012/pic_505871069606ee5f76942288.jpg" class="image">


Sweet20

Bakelse och song från fina klasskamrater. Ett första besök på systembolaget. Uppvaktning från mamma och pappa. Oxfilé på restaurang. Världens finaste taklampa. Supergod jordgubbstårta. Slutligen fick MODO smisk med 5-1. Den här dagen blev så mycket bättre än vad jag vågat förvänta mig! Vill även här tacka för gratulationer och uppvaktningar. Min dag har varit fantastisk och inatt ska jag sova riktigt gott :-)


Idag är det min dag


Sep. 10, 2012

Ny vecka. Nya möjligheter. Denna vecka händer det väldigt mycket. Två studiebesök, köpa träningskort, fixa till hårfärgen, skriva kontrakt på lägenheten, elitseriepremiär, fest och hockey i luleå. Det bästa med veckan är att jag lämnar tonårsperioden bakom mig på torsdag, wiehoo!! :-D

Skolan flyter på. Ja det var väl allt jag hade att säga om den. Hej.


Nytt


Oskarsvägen 3

Dit flyttar jag 1a oktober! En takvåning på 48kvm med 1.5 rum och kök. Den ligger hela 175m ifrån min mammas lägenhet. Nära till mat hehehe. Nej fy va skönt detta ska bli! Allting börjar falla på plats :-)


Soc

Jaha då var man tillbaka i skolbänken igen och kommer sitta där i 3.5 år om allt går som planerat. Just nu känns allting så snurrigt.Tur att lägenheten snart är fixad och att jag har en fin pojk som hjälper mig med allt och lite till 😊


RSS 2.0