Den som väntar på något gott

Nu har jag 1.5 vecka jobb kvar på schemat. Efter det blir det att råplugga en hel vecka, nöta nöta nöta. Sen ska jag unna mig riktig ledighet i form av en femdagarstripp till huvudstaden med min käraste. Vi fick tag på superbilliga flygbiljetter och så lånar vi min kusins lägenhet på kungsholmen. Gröna lund, skansen, gamla stan, shopping, cosmonova, massa mysigheter. Jag längtar sååå!!! 18-22 augusti blir vi borta :-)


Dags att plugga

Fy i tusan så fort denna sommar har gått. Jag hann knappt blinka så var den över känns det som.. Aja jag har ändå haft det bra måste jag säga. Jag hoppas att de sista veckorna blir lika bra! Bortsett från mina två äckliga omtentor som jag har i slutet av augusti... Blä.




Du & jag

Sedan en tid tillbaka är det du och jag igen. Jag är lyckligare än någonsin. Det finns ingen som du :-*


Gubbar och vaniljkvarg

En riktig vinnare! Mumma.


Flower shoes

Jag älskar mina nya blommiga skor som jag fyndade för 100kr på DinSko för några veckor sedan. Så himla fina !!


Godnatt

/Regis


Framsteg

Jag vill bara säga hur oerhört stolt jag är över min prestation så här långt. Inget kan stoppa mig nu!!


Sanning

Tidigare i veckan var jag in på en mycket fin butik vid namn Presentboden här i stan (vägg i vägg med Resia). Hittade denna tavlan. Väldigt fin och väldigt sann!


Nytt

Jag säger bara en sak - Jag älskar Indiska! De har hur fina saker som helst. Jag ficked mig lite grejer hem från deras rea i torsdags. En bordsduk, 4x2 glasunderlägg, två stora korgar till hatthyllan och en liten till badrummet. Katten är dock samma gamla Regis som bara ville visa upp sig lite :-)








Senaste tiden

Anledningen till dålig uppdatering är att jag haft så väldigt mycket annat för mig. Jag har haft extremt ont i stortån. Jag har tränat. Jag har ätit surströmming i Kusmark. Jag har solat och badat. Jag har jobbat. Jag har fått blommor, ätit gott och sett en biofilm. Jag har köpt "Torka aldrig tårar utan handskar" på ljudbok (Gardell är grym). Jag har upptäckt att jag är svag för kungsgrillens kycklingsallad. Jag har spelat volleyboll. Jag har beställt en tavla som kommer bli awesome i min lägga. Jag har badat min kissekatt. Och idag har jag shoppat en del på rea som jag tänkte lägga upp lite bilder på. Jag älskar min vardag just nu :-)



Stadsfesten dag 2

Nästan två veckor senare hehe. Det var en lyckad kväll iallafall!! Uggla är min gud!




RSS 2.0