Nagellack

Man kan aldrig få för många


Åtta timmar på jobbet blev elva. Tröttare än tröttast men ändå vankas film och umgänge med bästa jobbgänget :-) jag önskar er en förträffligt trevlig helg!


Workworkwork

Efter ännu en natt med för lite sömn sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska slå 9. Åtta timmar jobb och sedan är jag ledig till på söndag kl 14. Må dessa timmar gå undan!!


Mitt knä ställer till det för mig både privat och på arbetet. Nu vill jag sluta ha sådan otur och kunna börja leva utan mediciner/bandage/plåster/smärtlindring.. Det känns som att sommaren är över innan den ens började. Sommar 2012, jag är besviken! Åtminstone när det gäller väder och vind, för kul har man fått ha ändå :-)


Trästockfestivalen

En kanonkväll som slutade med knäskada. En nykter kväll. En avslutande kväll som får godkänt. Lite blandade känslor efter denna helg. Tack till alla som närvarade och speciellt till er som hjälpte mig till sjukvårdarna i torsdags!


Festar nyktert

Självklart ska man ramla och snitta upp knäet och sedan åka på penicillin i 10 dagar. Ingen alkoholhaltig dryck för mig denna Trästickshelg. Livet är hårt, men jag ska nog ha kul ändå!


Tråkiga nyheter

Igår kom beskedet. Ingen skola i Umeå till hösten. Riktigt surt, men jag tror att det löser sig och blir bra ändå. Det blev lite (mycket) tröstshopping idag, så nu mår jag bra igen hehe.


Just nu

Mums


Braid

Titta vad jag lärde mig göra idag! Äntligen kan jag göra inbakade flätor. Nya jobbfrisyren. Hästavansen lägger jag på hyllan ett tag.


As one thing ends, a new one begins

Idag är en bra dag


Nu är det bara egen lägga som saknas

Utnyttjade mitt presentkort på Biboköp igår. Jag hade lätt velat köpa allt i butiken om jag varit ekonomiskt oberoende. Det är riktigt kul att köpa nödvändigheter inför flytten som kommer ske i sinom tid. Den dagen, den glädjen!


Instagram

@liniewinie


all those hard decisions can make you crazy

Nu ligger jag i solen och pillar på min nya iPhone. Aj löööv it! Jag har dock inte lyckats lista ut hur man laddar upp bilder. Ni får fölreställa er en glad lina i solen! Om en timma väntar åtta timmar på restaurangen. Det tar emot att behöva lämna sol och värme för stekbord och fritösånga.

Mitt huvud är fullt av snurrande tankar och beslut som ska fattas, men jag tänker ändå leva efter orden Hakuna Matata i sommar. Vi ska ju trots allt ha så jävla roligt!!

Testblogg

Hejhejhej testar blogga med min iPhone

Här kommer den största fisken i vattnet


Jag behöver inte säga mer än att jag haft en helt fantastiskt rolig helg. Tack alla fina!!

RSS 2.0