Halvtaskig uppdatering

Det har råkat bli så att jag inte tagit mig tid att fortsätta lägga upp bilder och skriva om London. Nästan så det verkar som om jag inte tyckte resan var lyckad, vilket givetvis inte är fallet!! Jag ska motbevisa er genom att blogg-bomba så fort jag får tag på min telefon (som är i skeå och jag är i umeå, buhu).

Min vardag präglas för tillfället av nackspärr och därav ingen träning eller övrig aktivitet som inte går ut på att sitta/ligga stilla. Skoj. Men plugget går bra och det är sommar om en månad, det gör mig något gladare iallafall :-)

Bjuder inte ens på en bild eftersom jag inte har några på min NYA galaxy tab 3, som jag för övrigt köpte förra veckan till kompispris. Håll tillgodo, intressantare och mer meningsfulla inlägg väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0