Vår + förkylning = ingen löpning

 
Alltså sorry för värdelös uppdatering men det beror enbart på att appen vägrar fungera oc jag sitter sällan vid datorn... Får försöka vänja mig vid detta verkar det som, för blogg.se vill tydligen inte fixa sin app.
 
Helgen som varit var värsta på länge, förutom att jag fick vara med min bättre hälft i Umeå såklart. Vaknade upp på lördagmorgon och kunde inte svälja utan att gråta och sen dess har jag haft förjävlig snuva, noll energi och varit allmänt hängig i hela kroppen. Fy för detta. Gör mig frisk för jag vill börja LÖPTRÄNA!!!
 
Min förkylning kunde inte kommit mindre lägligt då vi har stört mycket i skolan denna vecka visade det sig. Just my luck. Så nu är det bara att kämpa igenom och blicka mot helgen. En positiv sak är iallafall att jag fick tilbaka duggan idag och var bara 0.5p ifrån ett VG och det är jag väldigt nöjd med eftersom det handlade om juridik (död åt juridik).
 
Om en halvtimma kommer min kärlek hem från Umeå vilket känns skönt när jag är så krasslig, inge kul att vara ensam när man är sjuk. Nu har vi fått ses varje dag två veckor i sträck vilket känns otroligt bra!! Jag är så glad att vi lyckas bo ifrån varandra och ändå ses så här ofta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0