12 mars 2014

Anledningen till bloggtorkan är att blogg.se-appen kan ta sig. Går inte att lägga upp nå bilder och i allmänt en väldigt risig app. Fy. Men nu skriver jag iallafall så jag får väl ta och uppdatera lite nu då.

Kärleken: lika strålande som vanligt ♡
Skolan: dugga på fredag och oro inför utplacering av praktikplats som kommer ske i slutet av april (jag tänker inte flytta, punkt)
Kost: det går rätt bra men ska ta tag i det ännu hårdare fr.o.m. nästa onsdag då det gått ett år sedan jag tog tag i detta på allvar! Men jag är positiv inför att göra ett ordentligt ryck nu fram till sommaren :-) Träning: den är det värre med. Jag vet om att det kommer kallare tider nästa vecka och är därför sjukt opeppad på att dra igång med löpningen på allvar. Dessutom börjar jag känna av pollen nu = energin tryter.
Jobb: har fått en hel del jobb i mars och hoppas på lika mycket i andra halvan av mars, därför i april ska jag till...
Övrigt: ...LONDON med mor och syster!! Tjohoo oj vad jag taggar!!! 24-27/4 blir det. Kan berätta mer om det en annan gång :-)

Det var allt för mig. Sjukt kul utan bilder osv. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0