3 april 2014

Fy vad jag är sugen på vår nu! Riktig vår med 15 plusgrader och strålande sol. Efter en värdelös vinter är vi svenska värda en tidig vår och en riktig jäkla supersommar. Så nu ber jag till vädergudarna att leverera lite hära!
 
MEN idag är det bara tre veckor kvar tills vi får tio dagar ledighet från skolan och jag drar till London i några dagar!! Herregud ta mig dit nu... Jag har så mycket att se framemot kommande månader och det känns verkligen som att det behövs för att överleva det sista rycket med skola. Jag blir så glad varje gång jag öppnar telefonen och ser min fina bakgrund och alla roliga saker jag har att vänta som kommer närmare och närmare :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0